קבלת אזרחות ישראלית

קבלת אזרחות ישראלית

משרד עו"ד עמרי אזולאי מנוסה בייעוץ וטיפול בלקוחות רבים אותם ליווה בהצלחה בתהליך קבלת אזרחות ישראלית. עו"ד אזולאי בקיא בכל רזי חוק האזרחות ונוהל הטיפול בבקשת התאזרחות במשרד הפנים. בהתאם לכך, ביכולתו להתוות את הדרך המיטבית לקבלת האזרחות, כמו גם להתמודד עם הבעיות השונות שעלולות לצוץ במהלכה.

קרא עוד »
עורך דין משרד הפנים, עורך דין מנהלי, אזרחות ישראלית

חיים משותפים משרד הפנים

בישראל פועלת הוועדה הבינמשרדית לעניינים הומניטאריים. תפקידה של ועדה מיוחדת זאת הינו לבחון את אותם מקרים חריגים וייחודיים, המצדיקים קבלת מעמד לאזרחים זרים מטעמים הומניטאריים, ואף לאשר מעמד בישראל לרבות מעמד תושב קבע. הוועדה הבינמשרדית פועלת כוועדה מייעצת למנכ"ל רשות האוכלוסין ההגירה ומעברי הגבול בבחינת בקשות שונות למתן מעמד בישראל.

קרא עוד »
הסדרת מעמד לזרים - עורך דין לענייני הגירה

הסדרת מעמד לזרים – עורך דין לענייני הגירה

בישראל פועלת הוועדה הבינמשרדית לעניינים הומניטאריים. תפקידה של ועדה מיוחדת זאת הינו לבחון את אותם מקרים חריגים וייחודיים, המצדיקים קבלת מעמד לאזרחים זרים מטעמים הומניטאריים, ואף לאשר מעמד בישראל לרבות מעמד תושב קבע. הוועדה הבינמשרדית פועלת כוועדה מייעצת למנכ"ל רשות האוכלוסין ההגירה ומעברי הגבול בבחינת בקשות שונות למתן מעמד בישראל.

קרא עוד »
הסדרת מעמד לידועים בציבור

הליך הסדרת מעמד לבן זוג זר בישראל – מורכב ודורש ליווי מקצועי

קשר זוגי בין אזרחים ישראליים לאזרחים זרים הולך ונעשה שכיח יותר בארץ. עם זאת, הסדרת מעמד לבן זוג זר במשרד הפנים, נשוי או ידועים בציבור, לא נעשית קלה יותר.

בני זוג הפותחים בהליך מול משרד הפנים במטרה להשיג אשרה הומניטארית לבן הזוג הזר, נתקלים בקשיים רבים ובבירוקרטיה מתישה. משרד הפנים אינו מאשר אוטומטית בקשות להסדרת מעמד, גם כשלבני הזוג יש ראיות ברורות לכנות הקשר ביניהם, גם בהיותם נשואים ואף הורים לילדים משותפים.

קראו גם מה עושים כשבן הזוג מסורב כניסה לישראל

הן בני זוג נשואים והן ידועים בציבור צריכים לעבור הליך מסודר, מדורג ולעיתים ארוך ומורכב, שמתחיל עוד לפני הגשת הבקשה, ומסתיים לאחר מספר שנים עד שבן הזוג הזר מקבל מעמד קבע, אם בכלל.

בני זוג נשואים צריכים לעבור הליך מדורג בן 4 שנים, וידועים בציבור נדרשים להליך בן 7 שנים.

כך או אחרת, הסדרת מעמד לבת זוג זרה מדובר בהליך שלא כדאי לעבור לבד ללא סיוע של עו"ד מנוסה בתחום.

פעמים רבות, בני זוג שמבקשים לחסוך כסף ולא להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום הסדרת מעמד לידועים בציבור, עלולים להיתקל בדחיית הבקשה ומניעת קבלת האשרה. לעיתים, מסמך שהוגש או מילה שנאמרה ללא הכוונה, עלולים לפגוע קשות בתיק, עד למצב בלתי הפיך של ההחלטה.

יתרונות השירות של עו"ד עמרי אזולאי בהליך ההסדרה

הסדרת מעמד לבן זוג זר - הסדרת מעמד לבת זוג זרהבמשרד עו"ד עמרי אזולאי אנו מצוידים בידע ובניסיון בנושא הסדרת מעמד לידועים בציבור, המאפשרים לנו לבצע את הליך הסדרת מעמד לבן זוג זר המשרד הפנים בדרך המהירה והמוצלחת ביותר.

משרדנו מספק שירות כולל, במסגרתו אנו  מלווים את בני הזוג יד ביד, החל משיחת ההיכרות ובניית האסטרטגיה עוד לפני הגשת הבקשה ועד לקבלת ההחלטה הסופית בתיק. הטיפול מתבצע במקצועיות ללא רבב, בייעוץ צמוד בכל שלב ובלחימה ללא פשרות עד להשגת המיטב עבור הלקוחות.

שלבי ההליך והסיוע הניתן על ידי עו"ד עמרי אזולאי בכל שלב

  • פגישה להכנת הבקשה ולהגשתה – הליך הסדרת מעמד לידועים בציבור מתחיל עוד טרם הגשת הבקשה למשרד הפנים. בקשה זו לרבות המסמכים שיש לצרף אליה, צריכה לעמוד בדרישות משרד הפנים ונהליו. בפגישה עם בני הזוג, עו"ד אזולאי מתוודע לסיפורם האישי, ומגבש עימם אסטרטגיה וטקטיקת פעולה בתיק – מתי והיכן להגיש ומה לכתוב בבקשה, איזה מסמכים להציג ואיזה לא, וכו'. בני הזוג מקבלים הסבר מלא ומדוקדק על דרכי הוצאת המסמכים, דרכי התרגום ואימותם.
  • קביעת תור להגשת הבקשה במשרד הפנים – עורך הדין קובע את התור ומלווה את בני הזוג למשרד הפנים, שם הם מגישים יחד את הבקשה על כל מסמכיה.
  • הכנה לראיון בני הזוג במשרד הפנים, ליווי ומעקב – עם הגשת בקשת הסדרת מעמד לבת זוג זרה, משרד הפנים עורך בדיקה מקיפה בתיק ומזמן את בני הזוג לראיונות נפרדים. בראיונות אלה מתשאלים אותם על חייהם המשותפים על מנת לבדוק שהם מקיימים קשר כן ואמיתי (ולא קשר פיקטיבי לצורך הסדרת המעמד) וכן שמרכז חייהם המשותף הינו בישראל. עו"ד אזולאי מכין את בני הזוג בצורה יסודית לחקירה, מציג בפניהם את השאלות שיישאלו בראיון ומסביר להם כיצד עליהם לענות. כל זה נעשה תוך ביצוע הדמיה של הריאיון, המכינה את בני הזוג בצורה המיטבית לראיון בפועל.  עורך הדין מלווה את בני הזוג לחקירה ועוקב אחר התיק עד שניתנת בו החלטה סופית.
  • ליווי ומעקב במסגרת ההליך המדורג – לאחר שמשרד הפנים משתכנע בקיומו של קשר זוגי כן ואמיתי, מתחיל הליך מדורג, שבראשיתו בן הזוג הזר מקבל אשרת עבודה למשך שנה. בשלוש השנים הבאות, בני הזוג נדרשים להגיע למשרד הפנים מדי שנה, להגיש מסמכים ולעבור ראיון נוסף. במידה והכל עובר בצורה חלקה, האשרה מוארכת בכל פעם לשנה נוספת. לאחר שלוש שנים, בן הזוג הזר מקבל מעמד של תושב ארעי, המקנה לו גם זכויות סוציאליות בנוסף לאשרת העבודה. במקרה של ידועים בציבור, בני הזוג נדרשים להמשיך ולהגיע לבחינה מחודשת במשרד הפנים מדי שנה, במשך ארבע שנים. בתום התקופה הם יכולים להגיש בקשה לרישיון לישיבת קבע של בן הזוג הזר. לאורך כל ההליך המדורג עלולים בני הזוג להיתקל בקשיים שונים ובלתי צפויים הן בהגשת המסמכים והן בראיונות. ליווי של עו"ד מנוסה שבקיא בתחום בצורה מלאה יכול למנוע בעיות רבות ואף לשנות את התמונה מקצה לקצה.
  • טיפול במקרה של דחיית הבקשה – במקרים בהם בני הזוג אינם מצליחים לשכנע את משרד הפנים, עו"ד אזולאי יטפל בהגשת ערר או פנייה לערכאות, וינקוט בכל פעולה חוקית שתביא לשינוי החלטת משרד הפנים.

לסיכום, חשוב לדעת ולזכור:

במקרים רבים בנושא הסדרת מעמד לידועים בציבור כאשר בני זוג אינם נעזרים בייעוץ וליווי של עו"ד בתחום הסדרת מעמד לבן זוג זר במשרד הפנים, אינם מודעים לזכויותיהם ואינם מקבלים הכוונה והכנה הולמות – הם מסתכנים בסירוב של משרד הפנים לבקשתם מסיבות בלתי מוצדקות.

כתוצאה מכך, הם עלולים למצוא עצמם במצב קשה בעליל, בו בן הזוג נדרש לעזוב את הארץ. אפשר למנוע את הסכנה הזו לחלוטין או למזער אותה, אם לצד בני הזוג יעמוד עורך דין שיודע ויכול להוביל אותם לדרך המלך.

אולי יעניין אתכם גם: הוצאת אזרחות ישראלית