קבלת אזרחות ישראלית

קבלת אזרחות ישראלית

משרד עו"ד עמרי אזולאי מנוסה בייעוץ וטיפול בלקוחות רבים אותם ליווה בהצלחה בתהליך קבלת אזרחות ישראלית. עו"ד אזולאי בקיא בכל רזי חוק האזרחות ונוהל הטיפול בבקשת התאזרחות במשרד הפנים. בהתאם לכך, ביכולתו להתוות את הדרך המיטבית לקבלת האזרחות, כמו גם להתמודד עם הבעיות השונות שעלולות לצוץ במהלכה.

קרא עוד »
עורך דין משרד הפנים, עורך דין מנהלי, אזרחות ישראלית

חיים משותפים משרד הפנים

בישראל פועלת הוועדה הבינמשרדית לעניינים הומניטאריים. תפקידה של ועדה מיוחדת זאת הינו לבחון את אותם מקרים חריגים וייחודיים, המצדיקים קבלת מעמד לאזרחים זרים מטעמים הומניטאריים, ואף לאשר מעמד בישראל לרבות מעמד תושב קבע. הוועדה הבינמשרדית פועלת כוועדה מייעצת למנכ"ל רשות האוכלוסין ההגירה ומעברי הגבול בבחינת בקשות שונות למתן מעמד בישראל.

קרא עוד »
הסדרת מעמד לזרים - עורך דין לענייני הגירה

הסדרת מעמד לזרים – עורך דין לענייני הגירה

בישראל פועלת הוועדה הבינמשרדית לעניינים הומניטאריים. תפקידה של ועדה מיוחדת זאת הינו לבחון את אותם מקרים חריגים וייחודיים, המצדיקים קבלת מעמד לאזרחים זרים מטעמים הומניטאריים, ואף לאשר מעמד בישראל לרבות מעמד תושב קבע. הוועדה הבינמשרדית פועלת כוועדה מייעצת למנכ"ל רשות האוכלוסין ההגירה ומעברי הגבול בבחינת בקשות שונות למתן מעמד בישראל.

קרא עוד »
הסדרת מעמד לבן זוג זר

הסדרת מעמד לבן זוג זר

בין אם מדובר בסיפור אהבה שנולד בטיול הגדול אחרי הצבא, בדרום אמריקה או בתאילנד, בין אם במסגרת נסיעות העבודה והמפגשים העסקיים ובין אם בהתכתבות ברשת, מגיע השלב בו הקשר בשלט רחוק והביקורים הממושכים זה אצל זו אינם מספקים עוד, והזוג הצעיר מבקש למסד את הזוגיות ולחיות חיים משותפים יחד.

גם מדינת ישראל, המחמירה במיוחד בחוקי ההגירה וחלוקת אשרות השהייה שהיא מספקת, משלבת שיקולים הומניים ומעניקה ערך לאיחוד אוהבים ומשפחות, ומאפשרת הסדרת מעמד לבן זוג זר.

בקשת הסדרת מעמד לבן זוג זר מתבצעת בהתאם לנסיבות ולסיטואציה.

  • האם מדובר באזרח זר הנמצא בחו"ל?
  • האם מדובר בעובד זר או מטייל השוהה במדינת ישראל באופן חוקי בהתאם לאשרת השהייה שניתנה לו במקור?
  • האם מדובר באזרח זר שנכנס לישראל כחוק אולם האריך את שהייתו באופן לא חוקי והוא כעת חסר מעמד?

יש לבחון כל מקרה לגופו ולקבל החלטה לגבי אופן הפעולה ואופי הבקשה בהתאם לנסיבות. במקרים מסוימים יהיה נכון לבקש הארכה לאשרה קיימת לצורך עבודה או לימודים (בהנחה ואלה מתקיימים כחוק) במטרה לנצל את זמן השהיה החוקי להסדרת המעמד הקבוע בישראל.

חשוב לדעת כי בכל בקשה ל הסדרת מעמד לבן זוג זר מעבר להליך הבירוקרטי ולהגשת הצהרות ומסמכים, יידרש הזוג לביקור אחד או יותר וחקירה של רשויות ההגירה. חקירה זו מתבצעת לעומק, במטרה לבחון האם אכן מדובר בברית זוגיות ובחיים משותפים של בני הזוג.

למרות שזוגות רבים מגיעים למעמד בתום לב ותוך קיום מערכת זוגית- הם כושים בשלב זה ובקשת הסדרת מעמד לבן זוג זר נפסלת, מאחר ובשל אי הידיעה מן המצופה מהם והלחץ שמייצר המעמד הם כושלים בתשובותיהם ומעוררים ספק, שדי בו להביא לפסילת הבקשה.

חשוב לדעת כי חקירה זו מתבצעת לשני בני הזוג בנפרד כאשר אחד האלמנטים הנדרשים הוא מציאת התאמה בתשובות של השניים, מה שמחייב לא אחת היערכות מוקדמת.

גם בקשת הסדרת מעמד לבן זוג זר שנפסלה אינה סותמת את הגולל על האפשרות לחיים משותפים בישראל, וניתן להגיש ערר על החלטה זו.

מטבע הדברים כל הגשה של ערעור על החלטת מוסדות המדינה, בוודאי בתחום מסועף כמו הגירה, כרוך בתהליך ארוך ומורכב בו חובת ההוכחה כולה מוטלת על המבקשים.

אשרות נוספת להגשת בקשת הסדרת מעמד לבן זוג זר היא כאשר בן הזוג הזר או שני בני הזוג נמצאים מחוץ לגבולות המדינה.

באופן זה ייפנו ישראלים הנמצאים עם בן/בת הזוג בחו"ל, בבקשה לשוב ארצה יחד כיחידה משפחתית אחת, בבקשה להסדיר אשרת כניסה לישראל בשלב הראשוני ולהסדיר מעמד קבע בהמשך.

בשל אופייה הייחודי של מדינת ישראל והחיבור הערכי ההדוק שלה לדת היהודית, נושאי ההגירה וההכרה בזוגיות מעורבת לצד ההכרה בנישואים אזרחיים פעמים רבות מתערבבים זה בזה ויש צורך בהיכרות מקצועית מעמיקה על מנת להתיר את הסמך ולקבל את האישורים המתאימים, בסופו של דבר ללכת לאחר הלב.

בכל טיפול בנושאי הסדרת מעמד לבן זוג זר, קבלת אשרת כניסה ושהייה לישראל וקבלת הכרה בזוגיות מומלץ לפנות לעורך דין מוסמך ומנוסה בתחום לניהול התהליך ביעילות ובמקצועיות.

משרד עורך דין עומרי אזולאי מציג ניסיון רב שנים ומאות מקרים חתומים בהצלחה של הסדרת מעמד לבן זוג זר, הכרה בנישואים אזרחיים, קבלת אשרת שהיה בישראל והארכת אשרות כאלה ובעיות מורכבות אחרות בתחום ההגירה.

במשרדנו מגלים רגישות רבה ופועלים תחת עקרונות הומניטריים לצד שמירה על החוק, וניצול ניסיון והידע הרב שצברנו לטובת הסדרת ענייני לקוחותינו בתחום.

אולי יעניין אותך גם: